Royal Diesel

Get Adobe Flash player

Dízel blog

 

A dízelmotor választékaival a Renault mindig is összhangban volt. Gondoljunk csak az 1.5 dCi Delphi befecskendező rendszerű 5 literes átlag alatt fogyasztó vagy az 1.6 dCi 130 lóerő teljesítményű fejlesztéseire.

 

A Renault bemutatta az Opelhez hasonlóan a következő dízelmotorjukat. A kitűzött cél ezúttal a nagyobb teljesítmény volt, hiszen a kétliteres erőforrások már régóta részei a kínálatnak, a versenytársak közül sokan ilyen teljesítményszinten már új generációs motorokkal rendelkeznek. A mérnökök a kétliteres lökettérfogat helyett 1,6 literből hozták ki a 160 lóerőt.

 

Az Energy dCi 160 Twin Turbo az első biturbós 1,6-os dízelmotor a piacon. A 160 lóerőhöz, 380 newtonméter nyomaték jár. A két, szekvenciálisan működő turbónak köszönhetően már alacsony fordulaton is busás nyomaték és erő áll rendelkezésre, és magas fordulatszámon sem fullad ki a motor. A csúcsnyomaték 90 százaléka már 1500-as percenkénti fordulattól kihasználható.

 

A Renault szerint mintegy 25 százalékkal takarékosabb az újdonság, a kétliteres motorokhoz képest amelyet első körben a közép- és nagy kategóriás modellek kapnak meg.

 

A gyártó a Formula 1-ben szerzett tudását használta fel a hűtés és a súrlódás csökkentése érdekében, illetve a turbófeltöltő tervezése során. A közös nyomócsöves, nagynyomású üzemanyag befecskendező rendszer azaz a common rail system akár 1800 bar nyomásra is képes, és teljesíti az Euro 6 kibocsátási szabvány szabályait.

 

Renaul dízel alkatrészek az ön autójába: eljön az az idő, mikor autója dízel motorját javítani kell. Ha pedig egy ilyen műszaki csoda dízel motorját javítani kell, egy dologban biztos lehet: sokba kerül!

 

A Royal Diesel Kft segít Önnek jelentős mértékben csökkenteni a javítás költségeit. Bármilyen dízel autója is van (még ha Renault is), a hozzá szükséges dízel autóalkatrészeket lényegesen olcsóbban tudjuk beszerezni, mint ha márkaszervizben rendelné meg.

 

Nem hiszi? Hívja vevőszolgálatunkat  a +36 70 455 2064 telefonszámon!

 

A Toyota 2014 januárjában kezdi el az Verso BMW dízel motorral szerelt változatának gyártását. Ehhez a BMW dízel motorjának legkisebb változatát használják, amelyet a ni, amelyet a Mini számára fejlesztettek. Ez 2010 szeptemberében váltotta le az összes Miniben a Peugeot 1600 köbcentis turbó dízel motorját. A Toyota Versoba kerülő dízel motor is 1600 köbcentis, 110 lóerős. Nem véletlenül választották a japánok ezt a motort: ilyen kis méretű korszerű dízel motorja nincs a cégnek, a licence megvásárlása pedig lényegesen olcsóbb a fejlesztésnél.

Általánosan bevett szokás, hogy az autó gyártók dízel motort nem saját maguk fejlesztenek, hanem más gyártótól vásárolnak. A Volvo most mégis vadiúj dízel motort tervezett. Nézzük milyet, és miért!

Cégünk – több más márka mellett - Ford Mondeo nagynyomású szivattyúk beszerzésére, felújítására és javítására specializálódott.

Ha Önnek Ford Mondeo magasnyomású szivattyú cserére van szüksége, ezt is meg tudjuk oldani.

Ha azonban szeretné a csere magas költségét csökkenteni, el tudjuk végezni a Ford Mondeo nagynyomású szivattyú felújítását, javítását is.

Ha autót akar venni, nagy kérdés, hogy benzin vagy dízel üzemű jármű a gazdaságosabb. A dízel ár meghatározó tényezőit azonban sokan nem a megfelelő hangsúllyal veszik figyelembe. Mert mi a dízel ár leginkább meghatározó szempontja a legtöbbek szerint? A dízel üzemanyag ára és a fogyasztás. „A dízel valamivel kevesebbet fogyaszt, mint amennyivel többe kerül a dízel üzemanyag ár, ezért érdemes dízel autót venni” – gondolják.

A dízel technológia alkalmazásában – mint oly sok minden másban – a Mercedes-Benz volt az első. Az első sorozatban gyártott dízel motoros személyautó a Mercedes 260D hivatalos bemutatkozója 1936-ban volt a Berlini Autókiállításon. (Csak összehasonlításképp: a BMW a dízel piacra csak 1983-ban szállt be.)

Porsche dízel?

Ahogy Ford Fairlane mondaná: „Eszem, iszom megáll!” (vagy valami hasonlót).

A Porsche több mint 60 éven keresztül (1948-ban jött ki az első modell) egyet jelentett a kétajtós benzines sportkocsival. Aztán 2010-ben megleptek minket a négyajtós Panamera-val. Ez azonban nem volt elég: 2014 érkezik a dízel változat!

Az 1930-as évekig a harckocsikban főként benzines motorokat alkalmaztak. A T-34 meghajtására azonban dízel motort használtak. Ez növelte a tank hatótávolságát és csökkentette az addig a tankokban rendszeresen fenyegető tüzek kialakulását.
A T-34 dízel motorja 38000 köbcentis (!) volt, V12 hengeres, öntött alumínium blokkal. A motort Konsztantyin Cselpan, a tragikus sorsú mérnök alkotta, akit nem sokkal a T-34 motorjának megalkotása után hazaárulással vádoltak, megkínoztak és kivégeztek 1938-ban.

A MAN diesel motor születése

Az diesel motorok fejlődése a MAN gyár és Rudolf Diesel közös fejlesztőmunkájának eredménye. 1897-ben Münchenben mutatták be a világ első működőképes diesel motorját. A 20 lóerős dieselmotor 26 százalékos hatásfokával dupláját nyújtotta mint az akkori legjobb gőzüzemű vetélytársak.

A Bosch adagoló porlasztó egysége 1998 ban jelent meg először a TDI motoros Volkswagen Passatban, és gyorsan elterjedt a VW csoporton belül. Már 1999 elején forgalomba került az 1,9 literes, 85 kW os dízel motor a Golf/Bora modellekben és a Sharanban. Még ebben az évben piacra került a Bosch adagoló különböző Audi modellekben, valamint az első 3 literes gépkocsiban, a Volkswagen Lupo ban. A Bosch adagoló napjainkra sok-sok dízel autóban biztosítja az alacsony károsanyag kibocsátási értékek.

1. oldal / 3

alkatresz-ajanlat

Hólánc, hókarom

Elérhetőségek

Royal Diesel

2310 Szigetszentmiklós

 

Csokonai köz 3/16.

 

hivja most royal mobil

 

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

bosch-logo DelphiLogo DENSO Logo Siemens110930 STANADYNE LOGO trwautomotive