Royal Diesel

Get Adobe Flash player

EUI diesel injektor

Elektronikus befecskendezésű EUI diesel motorok

Elektronikus befecskendezésű EUI diesel motorok Elektronikus befecskendezésű EUI diesel motorok

Az EUI egy dízel motor típus, amely nevét az Elektromos vezérlésű befecskendezés (Electronically-controlled Unit Injector) angol kifejezésből kapta. Az EUI a common rail rendszer előtt terjedt el olyan ipari motorokban (teherautó diesel motor, kamion dízel motor, dízel-elektromos motorvonatok, mezőgazdasági gépek, dízel hajók, stb.) ahol adott hengertérfogat mellett a lehető legnagyobb lóerő leadását kell elérni viszonylag szűk fordulatszám tartomány mellett. Az EUI dízel motorokban az üzemanyag nyomását a vezérműtengely biztosítja, de befecskendezést külön elektronikus vezérlő egység szabályozza a maximális erő elérése érdekében.

Az EUI dízel előnyei

1. Maximális lóerő elérése adott fogyasztás és károsanyag kibocsátás mellett
2. Minimális károsanyag kibocsátás adott üzemanyag felhasználás mellett
3. A fogyasztás csökkentése a teljesítmény csökkenése nélkül

Az EUI dízel működése

Az EUI lelke egy a szivattyúval egybeépített injektor egység (ez az UI az EUI-ból). A befecskendezőbe épített dugattyús szivattyú lehetővé teszi, hogy az üzemanyag az injektorig kis nyomáson kerüljön szállításra. Ugyanígy kis nyomású a felesleges üzemanyag visszatérő ága is. Az injektorba épített szivattyú azonban biztosítja a rendkívül nagy nyomású befecskendezést és az üzemanyag ellátás automatizálását a henger égési szakaszában.
Itt álljunk meg egy pillanatra, és gondolkodjunk el a méreteken. Egy átlagos autóban hengerenként 500 cm3 térfogattal találkozunk. Az EUI tipikus henger térfogata 1500-2500 cm3, és jellemzően 16 literes (16000 köbcentis) motorokhoz alkalmazzák!

Az EUI dízel rendszerben a szivattyú és az injektorok közös üzemanyag ellátó és a visszatérő ággal csatlakoznak egymáshoz, így ez a common rail előfutárának is tekinthető, de a közös ellátás nyomása az EUI dízel rendszerben sokkal kisebb. A dízel üzemanyag mindig az EUI befecskendező egységen belül kering. Ennek célja nem a befecskendezés és égés, hanem az injektor kenése és hűtése.

Az EUI dízel rendszert először dízel-elektromos mozdonyokon és hajókon vezették be. Később azonban kidolgozták a teherautókba, kamionokba, mezőgazdasági és építőipari munkagépekbe szánt változatokat is, ahol a fordulatszám szabályozást elektromos vezérléssel oldották meg.

A Royal Diesel nem csak személygépkocsikhoz, hanem mezőgazdasági gépekhez és haszongépjárművekhez is szállít dízel alkatrészeket. Ha tehát Önnek meglévő mezőgazdasági gépéhez vagy vállalkozása tehergépjárművéhez van szüksége EUI dízel alkatrészre, vegye fel a kapcsolatot velünk. Mivel a világ legnagyobb EUI alkatrész gyártó cégeitől közvetlenül vásárolunk, lényegesen olcsóbban tudjuk ezeket az Ön számára beszerezni, mintha a márkaszervizre bízná.

Tegyen próbára minket!

Hívja ügyfélszolgálatunkat  a +36 70 455 2064 telefonszámon!

alkatresz-ajanlat

Hólánc, hókarom

Elérhetőségek

Royal Diesel

2310 Szigetszentmiklós

 

Csokonai köz 3/16.

 

hivja most royal mobil

 

Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

bosch-logo DelphiLogo DENSO Logo Siemens110930 STANADYNE LOGO trwautomotive