A kategória csúcsa a diesel Subaru XV: jobb mint a benzines?

Cézár haldoklása közben azt mondta: „Te is fiam Brutus!”
Megrökönyödésünkben mi is mondjuk: „Már te is diesel, Subaru?”

Igen, a Subaru is diesel motorral szerelt terepjárót dobott piacra. Lehet azon agyalni, hogy a diesel vagy benzinesSubaru jobb-e.

Egy biztos: a 2000 köbcentis boxer dieselSubaru XV karosszériája modernebb vonalvezetésű, kevésbé „karakteres” (kevésbé finoman: nem olyan csúnyácska), mint a klasszikus modellek, de végül is mégis csak Subaru.

A Subaru diesel motorja már alacsony fordulaton is hatalmas erőt biztosít, ugyanakkor nagy fordulaton is állja a versenyt a benzines változatokkal. A brutál erő érzéséhez kellemes meglepetés a diesel Subaru fogyasztása : még sportosan hajtva is 7 liter alatt maradhat a 100 km-re eső átlag, ha pedig nem tapossuk orba-farba a gázpedált, akkor 6 literrel is levezethetünk ekkora távot. Tény, hogy a Subaru diesel beszerzési ára nem azoknak kedvez, akik takarékoskodni akarnak, de ebben a kategóriában, ilyen műszaki felépítéssel más autó sem lenne olcsóbb.

Subaru XV 2.0 D diesel műszaki adatok

1998 ccm, négyhengeres boxer dieselmotor
147 LE @ 3600 ford./perc,
350 Nm @ 1600-2400 ford./perc
Összkerékhajtás, hatsebességes kézi váltó
Végsebesség: 198 km/óra
Gyorsulás 0-ról 100-ra: 9,3 másodperc

De Subaru ide, Subaru oda, diesel motor van ebben az autóban is. Eljön az az idő, mikor javítani kell majd. Ha pedig egy ilyen műszaki csoda diesel motorját javítani kell, egy dologban biztos lehet: sokba fog kerülni. A Royal Diesel azonban segíteni tud Önnek. Bármilyen diesel autója is van (még ha Subaru is), a hozzá szükséges motor alkatrészeket a gyártóktól közvetlenül, lényegesen olcsóbban tudjuk beszerezni, mint ha márkaszervizben rendelné meg.

Ne higgyen nekünk! Hívja vevőszolgálatunkat a +36 1 353 9106 vagy a +36 70 455 2064 telefonszámon!